Tuesday 17 October 2017

Orase foto din aer

          https://www.google.ro/search?tbs=simg:CAESZRpjCxCo1NgEGgIIAwwLELCMpwgaPAo6CAESFIgHkAHeA90DjgGoA-AD_1QOwA60DGiCa5lCBy4SKhvaE8tlaxeU3fcD7eIwKkOGJ26-F13eVUgwLEI6u_1ggaCgoICAESBHtvACIM&tbm=isch&sa=X&ei=no4YU-SKCYHdtAbbw4HoBw&ved=0CFYQsw4&biw=1280&bih=896              
Zborul i-a deschis noi perspective, mai ales în ceea ce priveşte imaginea văzută de sus. „Când domnul Vizaknai şi-a achiziţionat motodeltaplanul, am avut această curiozitate. Am vrut să zbor şi am făcut-o, realizând fotografii barajului din Vârşolţ, satelor şi împrejurimilor comunelor Crasna, Meseşeni şi Aghireş şi, vederi panoramice către Zalău. Mai apoi, în 2005, am făcut următorul zbor şi am ajuns până aproape de Zalău, realizând că de fapt îmi scăpase un oraş fantastic şi cu o poziţie extraordinară. Absorbind priveliştea din avion, am păstrat-o multă vreme în inimă şi atunci am sperat că voi ajunge să-l fotografiez efectiv”, povesteşte Ştefan. Acest lucru s-a întâmplat după câţiva ani, în 2009, când a reuşit din nou să zboare. A făcut atunci sute de fotografii ale Zalăului din aer, de la altitudini începând de la 440 de metri, până la 1510 metri.




No comments:

Post a Comment